Oyuncak Ev Yapımı....Çocuk Odası Yenileme :)
















Kaç gün geçti aradan ayrı ayrı, kavuşalım gayri :)))
Günler su gibi akar iken,
İşte geldim ben :)))
Hemen gireyim konuya :)
Eylül uzun zamandır oyuncak ev istiyordu ,
Fiyatlara bakıyoruz 250 TL'den 600- 700 kadar çıkanları bile var...
Çok para diye erteliyorduk... En son 
babası ben yaparım kızıma onu deyip,
aldı eline alet edevatını:))
Ölçtü , biçti marangoza kestirdi, sonra evde kendisi birleştirdi..
Oldu aslanlar gibi oyuncak ev...Çok afilli değil ama fena da değil hani...
Evde yapılan içine sevgi katılan nede olsa :)
Burada videosuyla anlatımı var...
Eğer sizde yapmak isterseniz diye...
Gelelim çocuk odası konusuna...
Uzun zamandır çocukların oyuncaklarından,
rahatsızım nereye koysam olmadı..
En son buldum çözümü 2 katlı ranzamızın altı boştu,
Eylül'ün bebeklik karyolasının altından çıkan tekerlekli sandığı vardı...
Baktım ranzanın altına tam geldi,
Önce öylesine koydum oyuncakları, çok dağınık geldi gözüme,
Bu böyle olmaz dedim. İkea'nın saklama kutularından aldım.
Oda burada ...Yerleştirdim boy boy oyuncakları,
sürdüm ranzanın altına oh mis. 
sandığın almadığı oyuncaklarda sepete..
İşlem tamamdır...
Eeeee birazda renk katalım odaya dedik,
iki raf taktık, bide yıldızlarla süsledik...
Tamam mı tamamdır..
Bence;
10 numara 5 yıldız,
Ya sizce ?


Sevgiyle musmutlu kalınız.
Güliz GÜL




8 yorum:

  1. Bence de şahane olmuş. İçim açıldı detaylara bakarken.
    Bebek evi bence hazırlara göre çok daha güzel olmuş. Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım...Beğenmiş olmana sevindim..Sevgiler

      Sil
  2. Ama ama harika olmus bu yaaa :) biz beceremiyoruz bu tip seyleri tüh cok kıskandim bak cadiyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım verdiğim sitede videosuna kadar var..Eminim sizde yapabilirsiniz. Bizde onların ki kadar Afilli yapamıyoruz :)))Elimizden geldiği kadar ancak.... Sevgiler

      Sil
  3. Gülizcim yazılarına dönmene sevindim ev şahane olmuş emeğinize sağlık çocuklar için çok anlamlı hediye bence mutlulukla oynasınlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nevcihan ablacığım, döndüm bakalım ne kadar sık gelebilirim...Çocuklar küçükken daha çalışkandım ben :)) Çocuklar büyüdü tembel leştim biraz...:)) Çok tşk. ederim güzel dileklerin için...Sevgiler

      Sil
  4. Babasının yaptığının yerini kimse tutamaz bence:)Eve de odaya da bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan'cım beğenmene çok sevindim...Çok tşk. ederim....Sevgiler

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.