Englısh home bir aşktır :))

          Ben bayılıyorum ya Englısh home, gittiğim şehirlerde eğer denk gelirse kesinlikle geziyorum ve çıkmak istemiyorum..malesef bizim buralarda yok , en yakın bodrumda var oda her zaman gidilmiyor iş, güç , iki çocuk derken , en güzeli onlıne sitesi, öyle ben evlenirken böyle online alışverişler yoktu, eğer olsaydı eminim her eşyam englısh home olurdu..ama nerdeeee, bende işte böyle sonradan sonradan ilaveler ediyorum.. son englısh home cicilerimde az sonra sizinle..

Tataaaamm işte cicilerimmm..

Mumluğum :)


Ayrıntısına bakarmısınız :)



Saksılarımm


Havluluk :))

Peçetelik ve kağıt havluluk :))



Banyo havluluğumuza da yerine kondurduk ,ama havlusunu koymaktan vazgeçtik :)


Şunların güzeliklerine de bakarmısınız bi..evimin neşesi, huzuru, mutluluğu bunlar :))





Bol neşeli mutlu huzurlu hafta sonları :)



Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.