İki Renkli Muhallebi...


















Canım tatlı istedi anne diyen kuzuya,
15 dakikada hazır edilen,
beğenilsin diye iki renk yapılan,
görünce "oooo anne süpersin" dedirten tatlıdır kendisi...
Yapımı da  çok basit...



Malzemeler:
2,5 bardak süt ( bardak = 250ml )
2,5 y.k. toz şeker
3 t.k. mısır nişastası
1 ç.k kırmızı gıda boyası
vanilya

 1. Tencereye 2 bardak sütü ve şekerin tamamını koyup, kaynasın

2. Yarım bardak süte nişastasını ekleyin ve açın.
3. Nişastalı sütü tencerenin içindeki kaynayan süte ekleyin ve hızlıca karıştırın ki topaklanma sın. Vanilyayı koyun.
4. 3-4 dakika karıştırarak pişirin.
5. Sıcakken kaselere boşaltın.
Aynı işlemi renkli muhallebi için uygulayın sadece 1 çay kaşığı kırmızı gıda boyası ekleyin,
piştikten sonra diğer muhallebinin üstüne ekleyip
, üzerini dilediğiniz gibi süsleyin...

Musmutlu bir gün olsun !!
Güliz GÜL..

32 yorum:

  1. Bir varmışş bir yokmuş :) Gördük fotoğraflarda... :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ersincim aynen öyle yapması 15 dakika, yemesi 5 dakika .. En zoru soğumasını beklemek zaten :))) Sevgiler...

      Sil
  2. Her şey çok güzel duruyor, ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  3. sevgili guliz,,,sen ne guzel bir annesin:))))))))))))))))))))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sen en güzel anane, babaanne, dost en önemlisi can sın sen cannnnnn....

      Sil
  4. Gülizcim bu güzellikleri görünce sana gelesim geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah keşkem ah gelsen..Şöyle karşılıklı iki kahve içsek ,iki muhabbet..daha ne isterim ki :))) Sevgiler

      Sil
  5. Bayılırım böyle çabuk tatlılara nefis görünüyor ellerine sağlık canım,kuzucuklarada afiyet bal şeker olsun.

    YanıtlaSil
  6. Kaşıkla dalınır da bir tanesi keser mi bilemiyorum : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımcım hafif bir tatlı ama çoğu zarar tabiki.:))) Sevgiler...

      Sil
  7. en tatlı anne hemencik şipşak tatlı yapabilen annedir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tuttum bak bu sloganı :))) Sevgiler sebuşum:))

      Sil
  8. Merhaba, bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğbacım hoş geldin....Hemen geliyorum ziyaretine...Sevgiler..

      Sil
  9. Oh mis en pratiğinden! Hem lezzetli hem de renkli kuzucuk daha ne ister ki annesinden :) Afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah mervecim istediğine göre bide tam yese...Eylül sıkıntılı maalesef yemek konusunda...Ama yediği kardir deyip seviniyoruz işte...Sevgiler canımcım...

      Sil
  10. Oh becerikli anneler mutlu cocuklar ellerine saglik. Sunumun da cok hos olmus afiyet olsun kuzularina:)♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başkanım tşk ederim güzel yorumuna....Sevgiler...

      Sil
  11. Çok tatlı hepsi, işte anne olmak böyle bir şey her istek iki dakkada süper bir şekilde yerine getirilir:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelincik zamanı tek istesinler yesinler, anneler emirlerine amade...Mutlu kal....

      Sil
  12. Bloğunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibelcim hoş geldin sefa getirdin...Gelirim tabiki ziyaretine...Sevgiler...

      Sil
  13. Canım istedi anne diyen kuzuya can kurban Güliz
    Fevkaladenin fevkinde görünüyorlar..ellerin dert görmesin
    Kuzuya da afiyetler olsun hep

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadriye can kurban kuzulara ..Çok tşk ler sıcacık yorumuna..sevgiler...

      Sil
  14. Nefisssssssssss ..... Yerken kuzucuklarının yüzünü merak ettim doğrusu .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gezginim Eylül istedi aslında tatlıyı ama Ege daha çok yedi :))) Sevgiler..

      Sil
  15. Oh, it looks so pretty, and I bet it might be delicious!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Regina,
      Güzel yorumun için çok teşekkür ederim.. Sevgiler...

      Sil
  16. çook havalı çook, iki renkli puding, yaa işte haklıymışım, herkes de var...ben de yaptım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Moon gönüllerimiz birmiş demek ki...Herkes de varsa bizde de eksik olmasın ama dimi :)) Mutlu kal.

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.