Hazır Kek'den Köstebek Pasta







Komşumun kızı,
Ebrucum dan tarif,
kendisi öğrenci,
hemşire olacak ,
İzmir de okuyor, 
Geçen hafta sonu 
becerikli ellerinden yedik köstebek pastayı,
Bu hafta sonu da ben yapıverdim aynısı,
hem pratik, hem leziz..
Talı bir şeyler yok mu? diye soranlara
15 dakikada hazır..
O kadar yani:))
Ebrucan çikolatalı kek den yapmıştı ama
ben  evdeki sade kek den yaptım..
Ebrucan senin ki kadar olmasa da ,
tadı yerindeydi :))

Mutluluğuna, keyfine doyamayacağınız bir gün olsun!!!
Güliz GÜL...



Malzemeler:
– 1 adet kakaolu pastaban (Ben sadesini kullandım )
– 1 paket Dr. Oetker dolgu kreması , 1 paket krem şanti– 4 çay bardağı süt– 2 adet muz

Yapılışı: Pastabanın kekinden su bardağı ile yuvarlaklar çıkarılır.  Her parçanın üzeri yarım çay bardağı süt ile ısılatılırarak dilimlenmiş muz parçaları yerleştirilir. Dolgu kreması ve krem şanti üzerinde yazan tarife göre 4 çay bardağı sütle hazırlanarak parçaların tümüne paylaştırılır. Pastabandan geriye kalan artmış parçalar bir kase içerisinde ufalanarak kremanın üzerine serpiştirilir ve kırıntıların kremaya iyice yapışması için hafifçe bastırılır. Servis edilene kadar buzdolabında bekletilir. Afiyet şeker olsun…

12 yorum:

  1. günaydın,
    şipşak pasta olsun göbek adı da güliz:)
    meslektaşıma da sevgiler sana da :)

    YanıtlaSil
  2. günaydın havvacım..
    Çok güldüm göbek adı güliz :)) olsun valla severim şipşak tatlıları :))
    Bizden de kocaman kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Ablam çok yapar bundan, vallahi en çok sevdiklerimden. :) Afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ersincim bende senin ablan sayılırım , bende yapmışım bak :)) Sevgiler..

      Sil
  5. Aşağıya gidiyorum, kek yemeye.
    O kadar canım çekti yani.

    ellerine sağlık.
    sana link vereceğim yarın, haberin ola :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımcım canı kek isteyenlere 15 dk. hazır kek zaten ..afiyet olsun..bekliyorum linki...Sevgiler kucak dolusu...

      Sil
  6. Çok iyi fikir, güzel görünüyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şenay tam davetsiz misafirler için..:)) Şipşak.:)) sevgiler..

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.